ATC

Het leuke van een vereniging is dat je niet alleen je favoriete sport kan doen, maar ook dat je er nog veel meer bij krijgt. Voor, tijdens en na het sporten gezellig wat drinken, kletsen en leuke dingen doen. Eigenlijk het “gedoe” wat rondom de vereniging is, is eigenlijk net zo leuk! Natuurlijk worden er binnen de teams leuke dingen georganiseerd, maar juist de mix tussen jong en wat ouder maakt wat de vereniging zo levendig houdt.

Vanuit de activiteiten- en toernooicommissie (ATC) organiseren wij allerlei activiteiten die de verbinding en binding tussen en met de vereniging wil stimuleren. Dit doen we door geduren-de het jaar een tal van activiteiten neer te zetten op en rond het handbalveld. Voor komend seizoen hebben wij natuurlijk weer een gezellig programma in elkaar gedraaid. Wij hebben in de voorbereiding van dit seizoen ons eigen toernooi gehad en zoals wij het hebben beleefd was het een enorm succes. Het Kwiek-toernooi bestaat al jaren. In het twee-de weekend van september proberen we voor elk team een gezellig, maar vooral ook sportief toernooi neer te zetten. Ook de kleinere activiteiten zoals, het uitnodigen van zwart piet om mee te komen trainen met de jeugd of een VIP AVOND zorgen ervoor dat we samen werken aan een gezellige vereniging.

Natuurlijk organiseert de ATC ook grotere activiteiten. Denk hierbij aan het familietoernooi rond kerst, het Kwiek kamp voor alle jeugdleden en voor de senioren het Pinsterweekend.

Kortom, een gevarieerd programma waarbij wij elk jaar kijken wat haalbaar is en waar nog voldoende animo voor is. Het kan natuurlijk zijn dat je een vet leuk idee hebt wat we samen met de vereniging kunnen gaan doen, wij staan altijd open voor frisse ideeën! Vanuit de ATC willen we iedereen een sportief, leuk maar vooral een gezellig handbaljaar toe wensen. Contact opnemen met de ATC kan altijd via atc.kwiek@gmail.com.

Momenteel zijn we nog op zoek naar nieuwe vrijwilligers voor de ATC, meld je bij het bestuur