Jeugdkamp Kwiek

Kwiek gaat weer op kamp, dit mag je NIET missen! Het kamp is voor alle jeugdleden van Kwiek, dus wil jij mee? Geef je dan NU op!!

Vrijdag 17 t/m zondag 19 mei 2019 gaan wij op kamp.

De locatie:

Kampeerboerderij ’T Witte Zand
Middendorpsstraat in Meppen

Natuurlijk gaan we weer met zijn allen op de fiets. Uiteraard wordt er gezorgd voor een veilige fietsroute, vervoer van de bagage en genoeg begeleiding. Je krijgt nog een kampboek met daarin het programma, de vertrek- en aankomst tijden, enzovoort. Enkele zaken zijn namelijk afhankelijk van het aantal deelnemers. De opgaven worden behandeld op volgorde van binnenkomst en vol = vol. De kinderen die mee hebben gelopen met de Run for Fun hebben daarom voorrang om mee te gaan op kamp. Het is dus belangrijk dat jij je zo snel mogelijk op geeft!!

Dit kan door naar de website te gaan van HV Kwiek en daar het formulier in te vullen. Opgeven kan tot uiterlijk dinsdag 30 april 2019.
De kosten per deelnemer zijn €30,00 voor diegene die mee hebben gelopen met de Run for Fun. De kosten voor de deelnemers die niet hebben meegelopen, bedragen €50,00. Het geld kan uiterlijk voor maandag 13 mei 2019 overgemaakt worden naar:

ING Bank, rekeningnummer: NL72 INGB 0001 6582 97 t.n.v. Handbalverenging Kwiek. Graag naam van het kind en jeugdkamp erbij vermelden.

Hopelijk weet jij voorlopig genoeg en geef jij je snel op!
Voor vragen kun je altijd terecht bij de leden van de activiteitencommissie of via atc.kwiek@gmail.com.

Voor- en achternaam
Leeftijd
Telefoonnummer (waar je ouder(s) op te bereiken zijn)
Bijzonderheden (zoals medicatie, allergie├źn, etc.)