Week 11 Stond in het teken van de laatste kans op de Herbmeister Titel

Het was weer een spannend weekend waarin hard gestreden werd om de laatste kans om bovenaan te eindigen voor de kerstvakantie.

Helaas werd het geen herbstmeister voor Dames 2, Dames A of de gemengde D.
Wel was er weer sfeer in de Marke waar de eerste spelers al voor 9:15 uur waren binnengedruppeld.

Gemengd D behield zijn 2de plek dankzij een keurige 21-6 overwinning op HVA.
De E-jeugd moest haar meerdere erkennen aan de groen-witten uit Emmen 4-9.
Dames A keek met de rust nog tegen een achterstand aan maar trokken de tweede helft de overwinning naar zich toe tegen Smilde 14-11 en ook zij blijven op een keurige 2de plek staan.
Dames 2 verspeelde helaas haar mooie 2de plek door een magere 7-13 nederlaag tegen de nieuwe nummer 2 HVA.
Dames 1 ging met 26-9 op en over Actief 2 en sluit de 1ste helft vd competitie keurig af als nummer 3.
Ten slotte onze mannen in de Hoofdklasse. Zeer gehavend aan de start gaven ze zichzelf de punten als kerstcadeau door een 25-22 overwinning op Artemis '15 2. Hierdoor met stip van nummer 11 naar nummer 7.

Al met al was het weer een mooie eerste competitiehelft. Veel lachende gezichten in de sporthal, helaas ook weer een blessure op zijn tijd en gemopper op de coach of scheids. Het hoort bij de emoties die handbal met zich meebrengt.

Nu eerst even een periode van bezinning en herstel. Kwiek gaat op 8 januari de strijd weer aan. Dit op een bijzondere dag, namelijk tijdens onze "verenigingsdag". Wat houdt deze dag in? Veel handbal, cadeautjes voor Kwiekers, de Kwis, vertier voor allen, verkiezingen, bijzondere Kwiekers in de spotlight...en nog veel meer. Genoeg redenen dus om die dag onze teams aan te moedigen en te genieten van alle gezelligheid na de wedstrijden.

FIJNE KERST EN TOT VOLGEND JAAR.

Ps. Niet vergeten, je kan je nog aanmelden voor het oliebollentoernooi op donderdag 29 december!