Afsluiting handbalseizoen 2013/2014

Op zondag 18 mei was het een fantastisch mooie dag om de jaarlijkse afsluiting te laten plaatsvinden voor HV Kwiek.

Deze middag scheen volop de zon en waren er als eerst oud Hollandse spelen bedacht voor de leden van Kwiek. Gelukkig lag door het mooie weer niet iedereen bij het water, maar was er een geweldige opkomst om deel te nemen aan deze spelen. In vier teams werd er hard gestreden voor de overwinning, want het winnende team kon bakken ijs winnen als toetje na het barbecueën. Van aardappelrace tot spijkerpoepen, van koekhappen tot sjoelen, van ballontrappen tot flessenvoetbal, ieder team was super fanatiek! Uiteindelijk kan er maar één de winnaar zijn en het team ''de dikke duimen'' heeft gewonnen! Aansluitend was er een overheerlijke BBQ, waarbij wij lekker buiten konden zitten. Het was een zeer geslaagde dag, de ATC wil graag iedereen bedanken voor alle gezelligheid. Zijn jullie benieuwd naar een foto impressie? Klik dan snel op onderstaande link.