Attractiepark Slagharen voor alle jeugdleden van Kwiek!

In de herfstvakantie geen training voor de kinderen van Kwiek, maar wel een leuke activiteit voor de gezelligheid.

Woensdag 25 oktober ging HV Kwiek met de jeugd naar attractiepark Slagharen. Maar liefst 30 kinderen waren van de partij en met 8 auto’s volgeladen gingen wij die kant op. Ondanks de slechte weersvoorspellingen hebben wij een droge dag gehad, maar hoe kan het dan dat er toch natte konten waren aan het einde van de rit? In Slagharen kun je ook in waterattracties en daar werd uitgebreid gebruik van gemaakt en niet iedereen hield het droog!

De jeugd van Kwiek kon lekker hun gang gaan en zij rende van de ene naar de andere attractie. Of ze bang zijn? Mooi niet! Bijna alle kinderen zijn in de nieuwste achtbaan geweest, die SUPER hard gaat en over de kop! Wat een stoere kinderen zitten er toch op handbal, maar dat wisten wij natuurlijk allang.

De hele dag rennen en vliegen door het hele park, daar krijg je natuurlijk ook honger van. Gelukkig was er voor alle kinderen voldoende drinken, chips en snoepjes mee. Dit keer geen gezonde appels, het is tenslotte vakantie!

Hoe lang we ook heen zouden gaan, de tijd gaat altijd veel te snel! Helaas komt aan alle leuke dingen een eind, maar alle kinderen hebben zich goed vermaakt en het was een zeer geslaagde dag! De ATC wil graag alle kinderen bedanken voor de gezellige dag en alle ouders voor hun bijdrage aan deze activiteit, zonder jullie was het niet gelukt, bedankt!