Borrelproat vanuut de kantine

Afgelopen zondag was ie er dan toch nog, de traditionele Nieuwjaarsborrel.

Na de “bijna” uitglijder van onze E-jeugd op weg naar Rolde… Na een verdienstelijke overwinning van onze B-dames… Na een gewonnen sleutelduel van onze C-meiden… Na een keurige overwinning van onze Dames Senioren en… Na een voorschot op het kampioenschap bij de Heren werd het tijd voor de borrel. Namens het bestuur gaf Tineke in het kort aan waar we momenteel, sportief en financieel staan en voor welke uitdagingen we op hele korte termijn staan. Het aantal jeugdleden ligt te laag en ook financieel gaan we een roerige tijd tegemoet. Samen de schouders er onder is het motto en dat gaan we doen! De verkiezing van Talent van het jaar kende dit jaar een nieuwe opzet waardoor maar liefst 12 genomineerde jeugdspelers in spanning af moesten wachten of zij het Talent namens hun eigen team waren. Uiteindelijk gingen Esmee, Jade en Nathalie er met de eer en een leuk presentje vandoor, meiden PROFICIAT! Speciale aandacht dit jaar ook voor de misser van het jaar! Ja Jack, dat is Kwiek, welkom bij de club;) Hierna werd de actie van Timon ter Wijlen even bij het aanwezige publiek onder de aandacht gebracht. In juni fietst hij minimaal 12x (?) de berg op voor het KWF. De dames hebben hem al gesponsordtijdens de spinningmarathon en de heren gaven hem deze middag nog eens een cheque van 125 euro waarvan het bedrag inmiddels al weer wat hoger ligt. Ook de verloting bracht weer de nodige ooohs en aaaahs in de kantine. Het tafeltje Beilen en omstreken is goed toebedeeld…..of is er nu al weer sprake van doorgestoken kaart? We zullen het nooit weten. Ten slotte ging de muziek wat harder, draaide de bakoven en Rene en Agnes en Marietje overuren en werd het weer ouderwets gezellig. Onder het motto “ouderwets wordt weer nieuwerwets” zou ik zeggen aan alle spelers, trainers, coaches, vrijwilligers, ouders….en de rest. Het wordt weer net als vroeger, gezellig druk, gezellig maar druk of gewoon gezellig…….de keus is aan jullie!

Een liefhebber van Kwiek en handbal!