Dames rec. Kwiek tegen SVWW2

De oude botten kraken en het gaat allemaal niet meer zo soepel,maar het is ons toch gelukt weer een serieus gevaarlijk team in de benen te hebben voor deze wedstrijd. Reina en Anita waren beide onder het mes geweest en moesten daardoor verstek laten gaan.

Barbara was gelukkig ook van de partij en met de rest zat het ook wel goed.
SVWW was een taaie tegenstander. Ze verdedigden compact en gaven niet veel ruimte weg. Petra was in de eerste helft echter goed op schot. Ze legde er een paar snoeihard en haarzuiver in het doel. Ook Madeline en Susan wisten het doel te vinden, soms na mooi combinatiespel. Lilian wist ondanks een te strak keurslijf ook een paar doelpunten te maken. Irma stond weer als een beer te keepen en liet er in de eerste helft slechts twee door. We konden de rust in met een voorsprong van 9 – 2.
De tweede helft begon met een andere keepster voor SVWW en een andere onderbroek voor Lilian. Of het daardoor kwam, weten we niet, maar het leek wel een totaal andere wedstrijd. Onze aanval liep erg moeizaam en de verdediging zat niet meer zo dicht. Gelukkig wisten we de schade beperkt te houden, maar slechts twee keer scoren in een helft is wel erg weinig. Met de beide doelpunten van Tineke en Petra was de einduiyslag 11 – 5 voor ons. Weer een gewonnen wedstrijd. We stomen op naar het kampioenschap. Volgende week nog winnen van Exito, onze zwaarste tegenstander, en de eerste plek is binnen handbereik.