De F-Toppers en Het Pannenkoekentoernooi van E&O

Afgelopen zaterdag 7 november jl hebben onze HV Kwiek F-Topppers het Pannenkoekentoernooi gespeeld bij E&O in sporthal Angelslo.

Alle 4 de wedstrijden in de pool werden gespeel op veld 1. De 1ste wedstrijd die gespeeld werd door ons was HV Kwiek - Borger 1. Het super jonge team van Borger was geen match voor de meer ervaren F-Toppers, een aantal van onze spelers torenden ver boven te tegenstanders uit. Met redelijk gemak werd de wedstrijd beëindigd met een respectabele overwinning van maar liefst 7 tegen 0.

De 2de wedstrijd tegen Actief Klazinaveen 1 werd een stuk zwaarder bevochten. De F-Toppers hebben zich een zeer waardige tegenstander getoond maar moesten het helaas net afleggen met 2 tegen 1. maar dat mocht de pret niet drukken en de sfeer binnen het team bleef enthousiast.

De 3de wedstrijd moesten de F-Topppers het tegen een zeer sterke tegenstander waar wij in het verleden veel moeite mee hadden de thuis ploeg E&O 1. Deze wedstrijd heb ik het team zien groeien en ook het samenspel kwam beter uit de verf. Met niet al te veel moeite wisten ze de wedstrijd naar hun hand te zetten en een overwinning met 4-0 te realiseren.

De laatste wedstrijd die gespeeld werd door de F-Toppers was tegen Wapse. We kwamen een beetje traag op gang deze wedstrijd mede door een paar kleine blessures maar toch werd er na niet al te lange tijd gescoord. Op veranderlijke wijze wist Wapse toch de gelijkmaker te maken. Het ging de hele wedstrijd heen en weer waarbij ik zag dat onze toppers steeds beter gingen spelen zowel in de aanval al ook in de verdediging. Er werd wat tactische gespeeld en net voor het eind signaal werd toch nog de winnende treffer gemaakt waar door we toch met de winst er vandoor gingen.

Uiteindelijk bleek dat de F-Toppers 1ste zijn geworden in de pool Ik wil de trouwe schare aan trouwe supporters van de HV Kwiek F-Toppers bedanken voor het aanmoedigen, chauffeuren en supporten. De aanwezigheid van Dyonne en Bas gaf een extra stimulans. Er leuk dat jullie er waren. Danique, Maud, Tamara, Wout, Pascal en Myllan hebben een fantastisch toernooi gespeeld en ook de pannenkoek werd met gemak verschalkt.

Met vriendelijke groet,

de trotse coach van de F-Toppers, Jeroen Buiter.