E-jeugd sluit seizoen af bij Mac en Kiri

Na een lang maar mooi seizoen heeft de E-jeugd afgelopen dinsdag het seizoen afgesloten. Om vijf uur werd er eerst een lekkere happy meal bij de Mac genuttigd en daarna werd er bij Kiri fanatiek gebowld.

2014-06-24_17_18_46.jpg

Twee uurtjes bowlen was wel wat lang dus het laatste half uur was het meer tikkertje en andere gekkigheid maar daarmee was het niet minder gezellig ;) Helaas nemen we afscheid van Jolie. Zij kreeg een leuke attentie van de club en ook de beide coaches werden aan het eind natuurlijk even in het zonnetje gezet met een bloemetje. Zo komt er een eind aan een lang maar oh zo leuk eerste seizoen van onze talentjes.

In de competitie werd men na 21 wedstrijden knap 4de en op het Beachtoernooi werd laatst nog een knappe 2de plaats gehaald. Op het Hunze toernooi werd er ook keurig een wedstrijd gewonnen en 1x gelijk gespeeld, maar was in de laatste 2 wedstrijden de koek op.

Wij wensen iedereen een fantastische vakantie toe en hopen jullie gezond en fit weer terug te zien tijdens de eerste training.