Eerste thuisprogramma van het seizoen succesvol

Afgelopen zondag stonden alle teams ingepland voor de eerste thuiswedstrijd van het seizoen. De dames C-jeugd speelde voor het eerst in de nieuwe samenstelling en haalde een fantastische score van 40-6 tegen SVWW.

IMG_3343.JPG

De dames B-jeugd deden het daarna qua tegendoelpunten evengoed tegen SVWW en poetsten daarmee de nederlaag van vorige week weer weg.

Uitslag 14-6. Onze dames senioren liepen in hun eerste wedstrijd van het seizoen tegen een thuisnederlaag op. De dames van SVWW gingen met 13-17 naar huis met de overwinning.

Daarna was het de buurt aan onze E-jeugd. Vorige week hadden ze al met 1-1 hun allereerste competitiewedstrijd gelijk gespeeld en nu wonnen ze met 3-0 van Actief Klazienaveen. Kwiek is TROTS met hoofdletters op onze nieuwe kanjers! Tenslotte speelden de heren een eenvoudige wedstrijd tegen SGV uit Slochteren en wonnen met 30-13. Het eerste thuisprogramma leverde dus 4 overwinningen op en in de 5 wedstrijden werd het eigen publiek op exact 100 doelpunten getrakteerd. Op naar het volgende thuisprogramma van 27 oktober. U KOMT TOCH OOK!