Familie Oliebollen toernooi 2016

Donderdag 29 december was de dag om het mooie jaar 2016 af te sluiten. Dit deed Kwiek niet alleen met de leden, maar ook hadden de leden er voor gezorgd dat familie, vrienden, buren en bekenden er bij waren.

In sporthal Valkenlaan begon het feest al mooi op tijd en er werd vanaf 18.30 uur fanatiek gehandbald. Ook dit jaar was de opkomst weer FANTASTISCH en hebben de leden 10 teams in de benen weten te brengen. Uiteraard waren er ook veel supporters meegekomen en was het gezellig druk in de sporthal. Er was veel gezelligheid en er werden overheerlijke versgemaakte oliebollen gebakken voor iedereen! Ondanks de FUN factor, hadden wij uiteraard ook een winnaar van het toernooi, dat waren de Voetzoekers, het team van de familie Kamminga. Gefeliciteerd met deze mooie overwinning! Uiteraard waren er nog meer prijzen te winnen om het jaar spectaculair af te sluiten! Veel teams hadden hun best gedaan om in gezellige sferen te komen, maar ook hier kan er maar één winnaar zijn. Het team de Sneeuwpoppen hadden eigengemaakte pakken, waarmee zij de prijs binnen wisten te slepen. Ook gefeliciteerd met jullie prijs.

Uiteraard nog een kleine foto impressie om het gezellige gevoel van deze avond te ervaren.

Allemaal bedankt voor jullie deelname, sportiviteit en gezelligheid! Graag tot volgend jaar!