Geen eigen handbaltoernooi ter voorbereiding dit jaar

Na meer dan 12 jaar, lukt het Kwiek helaas niet om dit jaar een eigen handbaltoernooi te organiseren.

Al vroeg in het seizoen heeft de ATC aangegeven dat dit het laatste seizoen is dat zij activiteiten en toernooien organiseren voor de leden van Kwiek. Hiermee is de vereniging haastig op zoek naar vrijwilligers die deze taak van hen over wil nemen. Helaas zijn er op dit moment nog geen vrijwilligers die dit zien zitten, waardoor het eigen handbaltoernooi in het tweede weekend van september voor het eerst in 12 jaar tijd niet door kan gaan. De vereniging vindt dit uiteraard erg jammer, omdat dit drie daagse handbalspectakel altijd een groot succes was! Hopelijk kunnen wij het toernooi in 2020 weer organiseren, zodat wij weer veel verenigingen kunnen verwelkomen in een mooie voorbereiding op het seizoen.

De teams willen uiteraard wel een goede voorbereiding op het nieuwe seizoen, dus mocht u geïnteresseerd zijn voor een oefenwedstrijd kunt u contact opnemen met het wedstrijdsecretariaat: pascal.klaassens@live.nl