Indoor Beachhandbal op 15 mei

Zoals jullie weten zijn wij (Hans Khoe, Richard Kamming, Piet en Jeanette van Slochteren) druk bezig met de organisatie voor een indoor beachhandbaltoernooi.De inschrijving hiervoor is gestart. Op dit moment durven we aan te kondigen dat het door gaat!!!!

We krijgen vanuit de hele regio, en zelfs landelijk, aanmeldingen van teams die graag mee willen doen. Het was best spannend of er voldoende animo zou zijn.
Volgende stap is het zoeken van sponsors en het verder uitwerken van het draaiboek.

Op woensdag 13 april 19.00 uur houden we weer een informatieavond voor de vrijwilligers die zich hebben aangemeld om ons te helpen. Dit zal weer in de manege aan de Tuindersweg 1 in Elim (ppardencentrum Diana Boer) worden gehouden. Gelukkig heeft een grote groep mensen zich gemeld om actief een rol te vervullen. Niet alleen de 15e mei hebben we hulp nodig, maar bij de voorbereiding, de inriching van de hal en natuurlijk ook weer opruimen na afloop.
Vrijwilligers hierbij zijn jullie weer van harte uitgenodigd voor de informatieavond. We nemen de stand van zaken met jullie door en er zal gesproken worden over "wie doet wat" en wanneer.

De teams van Kwiek danaf de C jeugd doen natuurlijk automatisch mee. Je hoeft je hiervoor niet aan te melden. Hou wel die dag vrij in jullie agenda's (ook de recreanten!).
Voor de D jeugd organiseren we andere leuke activiteiten, dus kom vooral wel!
Ook zijn we bezig met het organiseren van een demonstratiewedstrijd door een top-team uit de hoogste handbalcompetitie. Kijken dus!!! Dit wordt spectaculair.