Indoor beach handbaltoernooi

Op woensdag 2 februari 2011 heeft de initiatiefgroep Indoor Beachhandbal vrijwilligers opgeroepen om te helpen met het organiseren van het toernooi op 15 mei a.s. Een grote groep mensen heeft hieraan gehoor gegeven!

logo_diana_boer.jpg

Het is toch prachtig dat een kleine vereniging als Kwiek is zo’n uniek evenement kan organiseren, mede door de steun van eigen leden en/of (groot)ouders van leden.
Er is een presentatie van het Plan van Aanpak aan de groep gepresenteerd. De avond was georganiseerd in de kantine van Paardencentrum Diana Boer, waar het toernooi ook zal worden gehouden.
De initiatiefgroep heeft twee hoofdtaken vastgesteld waaraan gewerkt moet worden. Ten eerste het toernooi zelf regelen: teams uitnodigen, scheidsrechters regelen, EHBO en alle andere zaken die geregeld moeten worden om het toernooi te kunnen houden en goed te laten verlopen. Deze taken worden geregeld o.l.v. Richard Kamminga en Hans Khoe. Ten tweede PR en sponsoring. Het is de bedoeling dat het een groots opgezet evenement gaat worden en dat we veel publiek en publiciteit gaan krijgen. Deze taken worden geregeld o.l.v. Piet en Jeanette van Slochteren.
De initiatiefgroep houdt de regie op het evenement en zal de vrijwilligers die zich hebben aangemeld voor specifieke taken benaderen met de vraag om mee te helpen. De bijeenkomst van 2 februari is zeer geslaagd geweest en biedt de kans om op volle kracht verder te gaan om een prachtig toernooi te organiseren!
Ben je op 2 februari niet aanwezig geweest, maar wil je wel iets doen? Meld je dan bij Jeanette. We kunnen altijd hulp gebruiken!