Inschrijving Handbaltoernooi 2013

Handbalvereniging Kwiek staat niet alleen voor handbal, maar ook voor gezelligheid. Dat is voor Kwiek minstens zo belangrijk als het handbal zelf. Dit alles hebben wij gecombineerd in een jaarlijks terugkerend handbaltoernooi.

De speeldagen zijn zaterdag 7 en zondag 8 september 2013.

Zaterdag 7 september
staat in het teken van de jeugd. De gemengde E- jeugd, meisjes C- jeugd, jongens C- jeugd en dames B- jeugd spelen dan hun wedstrijden. Naast de wedstrijden zullen er diverse activiteiten voor de jeugd worden georganiseerd.

Zondag 8 september
is de dag van het seniorentoernooi. De dames en heren spelen dan hun wedstrijden en kunnen na afloop gezellig wat drinken in de kantine. Voor het damestoernooi zijn wij op zoek naar teams die 3e klasse spelen. Voor de heren zijn wij op zoek naar 2e klasse teams.

De kosten voor deelname bedragen €20,- per team. Opgave kan via aanmeldingsformulier,

De inschrijving van het handbaltoernooi van HV Kwiek sluit op zondag 30 juni 2013. Na zondag 30 juni krijgt u meer informatie over betaling en meer informatie over het toernooi. Mocht er na de sluitingsdatum blijken dat er te weinig teams aangemeld zijn, zal er in onderling overleg met de opgegeven teams een compromis gesloten worden.

Extra informatie over het toernooi is te verkrijgen bij Ellen Bakker, 06-15118919 of ellenbakker88@hotmail.com

Wij hopen natuurlijk op een grote belangstelling voor ons toernooi, maar we kunnen helaas niet oneindig veel teams toelaten. De inschrijvingen zullen op volgorde van binnenkomst worden behandeld. Het kan dus voorkomen dat niet alle opgegeven teams van uw vereniging kunnen worden geplaatst, wij vragen hiervoor uw begrip. Met de opgave voor het toernooi verplicht u zicht tot betaling van het inschrijfgeld.

Wij hopen uw vereniging met één of meerdere teams te mogen begroeten op ons toernooi.

Met vriendelijke groet,
De Toernooicommissie