Jubileum afsluiting HV Kwiek

Zondag 8 januari is het zo ver, de Jubileum afsluiting van HV Kwiek! Deze hele dag staat in het teken van handbal, gezelligheid en activiteiten.

Deze ochtend begint vanaf 12.00 uur in sporthal Valkenlaan met een onderlinge wedstrijd van onze eigen D- jeugd. Om 12.45 uur zullen onze A- dames het veld in gaan om te zorgen dat de punten in Hoogeveen blijven, zij spelen tegen de dames van HVA. Voor alle teams van HV Kwiek zou het uiteraard erg leuk zijn dat alle buren, familie, vrienden en kennissen komen kijken. Vergeet jullie toeters en bellen niet om iedereen aan te moedigen. Om 13.55 uur zullen de dames 2 een mooie pot handbal neerzetten tegen Unitas en de heren zijn de hekkensluiters en spelen om 15.20 uur tegen de heren van HVC. Om er een speciale dag van te maken is niet alleen iedereen van harte welkom, maar zal er tijdens de wedstrijden ook muziek gedraaid worden en omgeroepen! Bij een Jubileum dag, hoort natuurlijk ook een Jubileum Pupil. Dit is niemand minder dan onze eigen keepster van Dames 1, Marieke Zwiers. Zij zal met alle teams mee oplopen en tijdens de wedstrijden plaats nemen op de spelersbank.

Als u denkt, is dit alles? Nee, natuurlijk niet! Bij een Jubileum afsluiting horen spectaculaire activiteiten. Zo is er tussen de wedstrijd van Dames 2 en de Heren een mooi optreden. Om 15.00 uur zullen de dames van Dance Force optreden in de zaal, dus blijft allen zitten of kom speciaal voor deze dansers naar sporthal Valkenlaan!!

Om 17.30 uur is er een speciale Quiz ontwikkelt voor alle leden en oud leden boven de 18 jaar (uitzondering hierop, ook de A- dames!). De “Wie kent Kwiek Kwiz” zal ons meenemen door 50 jaar Kwiek en uiteraard is hier een leuke prijs mee te winnen! Voor de deelname wordt een symbolische bijdrage van €1,- gevraagd. Wil je meedoen aan de Kwiz?
Geef je dan op bij Dieuwertje of Richard (dmq.jansen@gmail.com of richardkamminga@ziggo.nl). Bij 50 aanmeldingen zit het vol, dus geef je snel op.

Niet alleen is het zondag een Jubileum afsluiting. Ook zullen wij met jullie allen proosten op het nieuwe jaar! Er is tijd voor een Nieuwjaarsborrel en uiteraard zal de ATC weer een verkiezingsronde doen. Ook dit jaar zal er weer één speler van het jaar worden uitgeroepen en één speelster van het jaar, deze strijd zal gaan tussen de E- en D- jeugd van Kwiek. Tevens is Kwiek op zoek naar een Talent van het jaar, die vanuit de A- jeugd geselecteerd zijn. Aan de trainers en coaches zijn gevraagd om kinderen voor te dragen die dit jaar kans maken op deze titel. De genomineerden zijn:

Jeugdspeler:
Aaron Staaks (D-jeugd)
Leroy Staaks (D- jeugd)
Pascal Doldersum (E- jeugd)
Myllan Buiter (E- jeugd)

Jeugdspeelster:
Rebecca Veuger (D- jeugd)
Natasja Boertien (D-jeugd)
Luna van der Sleen (E- jeugd)
Tamara Post (E-jeugd)

Talent:
Dyonne van Slochteren (A- jeugd)
Femke van Es (A- jeugd)
Michael Bodegraven (A-jeugd, speler Heren 1)

Binnen deze overvolle dag wordt er ook nog tijd gemaakt voor onze Winterkampioenen, de D- jeugd! Door de top prestaties van deze kanjers, zullen zij de tweede helft van de competitie naar een hogere poule moeten. Hoe goed ben je dan? Ze staan op dit moment dus met stip op nummer 1 en dat moet gevierd worden! Wil jij daar bij zijn, vergeet dan niet te komen zondag 8 januari.

Na het hele wedstrijdprogramma van HV Kwiek zal er voor de kinderen in de zaal een gladiatorenspel en slagbalspel klaar staan, zodat niemand zich hoeft te vervelen. Deze activiteiten zijn van 17.00 uur tot 20.00 uur en zijn voor alle kinderen.

Als afsluiter van deze fantastische dag zullen alle leden van Kwiek een mooi Jubileumcadeau ontvangen om het 50 jaar bestaan van Kwiek te vieren en te eren.

Zoals u kunt lezen een bomvolle gezellige dag met veel vieringen, handbal en activiteiten. Dus komt allen zondag 8 januari naar sporthal Valkenlaan om er samen een feestje van te maken! Graag tot dan.