Jubileumdag HV Kwiek

Op 8 januari 2017 is de Nieuwjaarsborrel, sluiting jubileumseizoen, huldiging D- team, verkiezing jeugdspelers en talenten van het jaar en ieder lid krijgt een schitterend jubileumcadeau.

Dit gaat alles gaat gedurende de gehele dag plaats vinden in de kantine van Sporthal Valkenlaan. Wij stellen het dan ook zeer op prijs dat er zoveel mogelijk leden er zijn gedurende de hele dag. Zowel bij de jeugd als de volwassenen moet het een dag worden om niet meer te vergeten. Ook ouders en andere familieleden van jeugdleden zijn hier van harte welkom en uiteraard oud leden.

Tijdens de verenigingsdag zullen we ook een unieke “Wie Kent Kwiek Kwiz” organiseren. Deelname hieraan is voor 18+ (uitzondering hierop, ook de A- dames!). Ter voorbereiding hierop ontvangen wij hier graag aanmeldingen voor via de mail (dmq.jansen@gmail.com of richardkamminga@ziggo.nl) of een appje naar Dieuwertje of Richard. Deelname kost 1 euro maar FUN gegarandeerd! Bij 50 deelnemers zit de Kwiz vol dus meldt je echt vooraf aan. De winnaar heeft natuurlijke eeuwige roem (tot de viering van ons 100-jarig jubileum), maar ontvangt ook een leuke prijs.