Meld je aan voor het Indoor Beachhandbal toernooi!

Beach handbal is één van de snelst groeiende sporten van de wereld, ook in Nederland wint deze vorm van handbal sport snel populariteit.

Binnen de gemeente Hoogeveen hebben we de beschikking over de binnenbak van een manege in Elim, één van de dorpen van de gemeente Hoogeveen. Aan de Tuindersweg bevindt zich paardencentrum Diana Boer. Deze accommodatie omvat een bak van Olympische afmeting. Hierin kunnen 4 beach handbalvelden worden gelegd. De eigenaren van de manege zijn zo enthousiast over het idee van een indoor beach handbal toernooi dat ze hun accommodatie ter beschikking hebben gesteld aan HV Kwiek Hoogeveen!
In de categorieën senioren heren en dames en dames recreanten, meisjes B jeugd, C jeugd meisjes en jongens, zoeken we teams die mee willen doen aan dit unieke evenement. Klik hier om je aan te melden. Zorg dat je op tijd bent (voor 22 maart 2011) want vol is vol! Het toernooi wordt gespeeld op zondag 15 mei 2011.