Nieuw D-jeugdteam speelt eerste wedstrijd

Afgelopen zondag was het dan eindelijk zo ver. Na maanden van trainen mochten onze nieuwe D’s dan eindelijk een wedstrijd spelen. Tegenstander SVWW had al meer ervaring in het spelen van wedstrijden omdat ze al een volledige competitie achter de rug had

D_jeugd.png

Met de moeders van Ilse en Natasja op de bank en volle tribunes speelden onze nieuwe talenten voor wat ze waard waren. Uiteraard eerst even een warming-up en de eerste team foto. Daarna aanvallen en verdedigen. Hé, het doel was ook ineens een stuk kleiner. Dat was voor de meesten ook wel even wennen! Er werd volop gestreden, goed verdedigd, veel geschoten en vooral veel gerend! Het plezier straalde er vanaf, ondanks dat er na een 2-0 ruststand met 4-1 werd verloren. Nikki heeft in dit team het eerste doelpunt gescoord. Helemaal TOP!

De komende weken trainen we nog even lekker door en zullen we in ieder geval nog een oefenwedstrijdje spelen.
Al met al een geslaagde eerste wedstrijd. Hopelijk volgen er nog vele voor onze nieuwe toppers: Briony, Jade, Ilse, Wout, Natasja, Mick, Shelly, Nikki, Jolie en Britt!