Ook tweede thuisweekend succesvol voor Kwiek teams

Om 10 uur mochten de dames B de spits afbijten tegen HV Beilen. In een wedstrijd waar vooral in de eerste helft er vanuit mooie aanvallen goed gescoord werd was de uitslag 20-7 voor Kwiek.

IMG_3752.JPG

Onze dames mochten het daarna opnemen tegen het nog puntloze Apollo uit Dalen. De dames wonnen overtuigend met 17-9 en klimmen door deze overwinning naar de derde pek op de ranglijst.

Hierna was het de beurt aan onze E-jeugd. Na de mooie overwinning van de wedstrijd ervoor lukte het vandaag helaas niet tegen een goed ingespeeld SV Hoogersmilde, 2-7. Maar toch weer twee keer gescoord en goed keeperswerk van zowel Briony als Shelly. De dames C liepen vervolgens over de meiden van Blue Start uit Winschoten heen. Bij 26-4 stopte de teller en de meiden staan na twee overwinningen overtuigend aan kop.

De laatste wedstrijd van de dag was voor de heren en ook zij wisten redelijk overtuigend te winnen van Quick Hoogkerk, eindstand 25-15.

Vier overwinningen uit vijf thuiswedstrijden, weer een mooi resultaat.

PS: Kijk ook even onder het kopje “TEAMS” voor de nieuwste teamfoto’s.