Pupil van de week!

Met deze week: Briony en Jarno!

IMG_2106.JPG

Vandaag mochten onze Briony en Jarno (pas een paar weken lid) aantreden als pupil van de week.
Om half elf vanochtend werden Briony en Jarno ontvangen als pupil van de week om bij de heren een kijkje te nemen.

Nadat ze hun shirt kregen en een leuk tasje met wat lekkers en wat leuks mochten ze mee doen met de warming up, eerst natuurlijk de spieren warm maken en daarna nog even de keepers warm gooien. De wedstrijd tegen beilen kon beginnen. Ze mochten samen met de heren mee oplopen en werden welkom geheten bij het begroeten.
Wat heel speciaal was, zowel Briony als Jarno mochten de eerste bal op doel schieten bij de tegenstander en scoorde ook nog!
Nog even een yell en de wedstrijd kon beginnen. Op een speciaal plekje op de bank konden zij goed zien hoe de heren er lustig op los scoorde tegen Beilen.
Onderwerp van gesprek was toch wel de rare tactiek dat de keeper van de tegenpartij meespeelde waardoor Kwiek er no-time flink voorstond.

In de rust natuurlijk de tactische besprekingen bij wonen en op naar de tweede helft. Kwiek ging rustig door met scoren en Briony en Jarno raakten niet uitgepraat over de keeper. Ze vonden de wedstrijd leuk maar wel saai omdat kwiek zo makkelijk kon winnen.
Na afloop werden ze bij het begroeten bedankt voor hun aanwezigheid bij de wedstrijd.

De ATC wil de heren weer bedanken voor hun inzet om onze pupillen een leuke ervaring te bezorgen!