Run for fun 2011

Hier een verslag van de Run for Fun 2012. Zoals ieder jaar is er een Kwiek kamp en daar heb je natuurlijk geld voor nodig, daarom deze sponsorloop. Om half zes waren de leden van de ATC commissie al bezig de zaal mooi te maken.

Rond kwart over zes kwamen de lopers binnen. We hadden gehoopt op een hele grote komst, meer dan vorig jaar. Iedereen ging zich omkleden en voorbereiden op de loop. Om precies vijf over half zeven gaf Dieuwertje het begin signaal. Iedereen begon te hardlopen en de Run For Fun begon. Er werd muziek gedraaid en het was heel gezellig. Heel veel ouders waren er om hun kinderen aan te moedigen. Maar niet alleen jeugd leden deden mee aan de Run for Fun, nee ook een paar senioren. Agnes, Dieuwertje, Mathijs, Lotte en later Jennie liepen ook mee. Alle jeugdleden en de senioren waren heel goed bezig. Iedereen heeft heel goed gelopen vind ik zelf en dat vind de ATC vast ook. Om twintig over zeven gaven we het eindsignaal voor de sponsorloop, iedereen was opgelucht. Meteen begonnen de ATC leden die niet gelopen hadden met tellen van de rondjes, want degene die het meeste rondjes gelopen had mocht gratis mee op kamp. Vorig jaar had Danny Klomp de meeste rondjes gelopen, maar wie zal het dit jaar zijn. Rond half acht waren alle stempelkaarten geteld en wie gewonnen had was bekend. Gelukkig was iedereen even bijgekomen van het rennen. Iedereen kwam bij de afstempeltafel en daar werd bekend gemaakt wie de winnaar was en dat was met tweeënzestig rondjes….. Michael Bodegraven!! Gefeliciteerd Michael!! Ik hoop dat iedereen veel plezier heeft gehad met de Run for Fun. En hopelijk is er ook veel geld op gehaald heeft voor het kamp.
Hopelijk tot op het kamp allemaal!!