SPORTKAMP HOOGEVEEN 15 T/M 19 AUGUSTUS 2011

Voor veel kinderen is jaarlijks op vakantie gaan een vanzelfsprekendheid.

Helaas is dit niet voor elk kind het geval,bijvoorbeeld door minder financiële mogelijkheden, een ziek broertje / zusje, echtscheiding, etc.. Van maandag 15 augustus t/m vrijdag 19 augustus 2011 wordt speciaal voor deze groep kinderen het Sportkamp Hoogeveen 2011 georganiseerd. De organisatie ligt in handen van Stichting Playtime4kids i.s.m. de combinatiefunctionarissen vanuit de gemeente Hoogeveen. Tijdens het Sportkamp Hoogeveen wordt voor de kinderen een compleet programma met sport- en spelactiviteiten gerealiseerd. ’s Nachts wordt overnacht in sporthal Valkenlaan waar ook een groot deel van de sportactiviteiten plaats vinden. Hierbij is maximaal plaats voor 100 kinderen. Deelnemende kinderen krijgen zo toch een week lang het vakantiegevoel met ‘alles er op en er aan’.

Voor aanmelding en/of meer informatie verwijzen we u naar www.playtime4kids.nl of www.sportiefhoogeveen.nl.

VRIJWILLIGERS

Ouders, verzorgers, u kunt zich na het lezen van bovenstaand verhaal vast indenken dat we, om dit te kunnen realiseren, een aantal goede vrijwilligers nodig hebben. We zoeken mensen voor verschillende taken. O.a. vrijwilligers die de hele week, inclusief de nachten, kunnen meedraaien. Daarnaast zoeken we vrijwilligers voor de begeleiding van de sport- en spelactiviteiten en bij het eten. Werkzaamheden altijd in overleg met de vrijwilliger.

Bent u deze enthousiaste vrijwilliger of kent u zo iemand? Laat het ons weten via info@playtime4kids.nl