Spek je sportclub kas

Vanaf nu doe je de boodschappen bij C1000 Offerein in de Nije Nering of De Weide. Dit levert onze club namelijk geld op. Hoe meer boodschappen wij bij de C1000 doen, hoe meer geld het oplevert.

Een actie die niet voor een paar weken is maar gaat minimaal een jaar lang spelen en als het werkt blijvend wordt. De klant krijgt bij ons aan de kassa bij €10- besteding of meer een voucher. Deze voucher scant men bij de scanzuil voor in de winkel en vertegenwoordigt dan 1 punt. Op het scherm ziet men welke verenigingen er mee doen en door op dat logo te klikken wijst men de punt aan de club toe. Wij stellen het eerste jaar met beide winkels samen €12000,- ter beschikking, ieder kwartaal keren wij €3000,- naar ratio uit, we tellen alle gespaarde punten bij elkaar op, delen dan die €3000, - door het aantal punten en dan komt er een bepaalde waarde per punt uit. Deze waarde x het aantal punten van de betreffende verenigingen is het uit te keren bedrag per vereniging.

U kunt vanaf aanstaande maandag sparen bij zowel C1000 Nije Nering als bij C1000 de Weide. Inmiddels is bekend geworden dat C1000 de Weide vanaf week 43 verder zal gaan koersen onder de vlag van Albert Heijn. Hiermee zal niets gaan veranderen aan deze actie, want u krijgt dan ook gewoon bij €10,- besteding of meer een voucher die u bij Albert Heyn Offerein kunt verzilveren.

Klik hier voor de banner