Start competitie 2017-2018!

Komende zondag (1 oktober) is het dan EINDELIJK weer zo ver, de wedstrijden gaan weer beginnen!

Zondag 1 oktober 2017 gaat de competitie van het seizoen 2017-2018 van start. Alle teams staan te popelen om zich weer in het wedstrijdtenue te hijsen en te gaan stralen op het handbalveld! Zondag starten bijna alle teams van Kwiek en is er een mooi dag opvullend thuisprogramma.

Bij iedere start van een nieuw seizoen zijn er natuurlijk weer al die vragen… Hoe zal het dit seizoen gaan? Hoe zijn de tegenstanders? Maar vooral, wie maken er dit jaar kans op een kampioenschap?! Uiteraard hoopt de vereniging op veel goede resultaten van alle teams, waarbij het vooral belangrijk is dat iedereen heel veel plezier mag beleven in en buiten het handbalveld.

Ook dit seizoen zal de activiteiten en toernooicommissie (ATC) er voor zorgen dat er gezellige dingen te beleven zijn voor jong en oud naast het handballen. De activiteitenkalender voor dit seizoen is klaar, dus noteer alle datums alvast in de agenda zodat er niets aan je neus voorbij gaat. Kortom, Kwiek is er klaar voor en laat de competitie maar beginnen!

Het wedstrijdprogramma voor komende zondag. Voor het volledige wedstrijdprogramma van oktober, kijk onder het kopje "wedstrijden".