Verenigingsontbijt zondag 26 maart 2017!

De activiteitencommissie organiseert dit jaar een verenigingsontbijt. Zondag 26 maart moet (bijna) ieder team spelen en iedereen moet toch wat eten voor de wedstrijd!

In samenwerking met onze sponsoren, proberen wij een gezellige ochtend neer te zetten waarbij iedereen die betrokken is bij handbalvereniging Kwiek gezellig mee kan eten. Dit ziet de ATC ook als een mooie gezamenlijke afsluiting van de competitie. Voor iedereen die zich opgeeft, staat op zondag 26 maart om 09.30 uur een overheerlijk ontbijt klaar! Hiervoor vragen wij een symbolisch bedrag van €2,-, zodat alles aangeschaft kan worden. Sportkantine Valkenlaan heeft laten weten dat zij de koffie en thee sponsoren, waar wij nu al ontzettend blij mee zijn. Iedereen is van harte welkom om te komen ontbijten, maar geef iedereen wel even op! Opgeven graag voor 23 maart, bij iemand van de ATC of via atc.kwiek@gmail.com. Mochten er speciale wensen of diëten zijn, meld dit bij de opgave. Graag zien wij jullie allen gezellig aan tafel bij het VERENIGINGSONTBIJT van HV Kwiek.