Volop strijd tijdens schoolhandbaltoernooi voor groep 3&4

In sporthal Trasselt was het deze week de beurt aan de groepen 3&4 om uit te maken wie kampioen van Hoogeveen zou worden.

Op twee mini-veldjes, vergelijkbaar met het handbal voor de F-jeugd, werden de wedstrijden gespeeld. Inzet, spelplezier en doelpunten. Alle ingrediënten voor wederom een geslaagd toernooi waren aanwezig.
De finale werd uiteindelijk een onderonsje tussen twee teams van de Titus Brandsmaschool. Het werd uiteindelijk 4-1 maar ook hier spatte het enthousiasme en spelplezier er weer van af. ’t Kofschip 4c ging er met de 3de prijs vandoor. Net als vorige week bekers voor de top 3, medailles voor de spelers van het winnende team en vaantjes voor alle deelnemers.

Handbalvereniging Kwiek kijkt weer terug op een 2-tal geslaagde woensdagmiddagen waarin na de vele gymlessen in het teken van Handbal iedereen zijn of haar talenten kon laten zien. Uiteraard hoopt Kwiek dat jongens en meiden die het leuk vinden een keertje meetrainen. Op de dinsdag en donderdagavond is iedereen welkom vanaf 18:30 uur tijdens de trainingen van de E-jeugd (6 tot 9 jaar.)

Wij bedanken alle vrijwilligers dit deze twee toernooi dagen tot een groot succes hebben weten te maken!