Week 10 / Geen cadeaus tijdens Sinterkerst voor Kwiek

Hard werkend werden er 2 van de 6 duels gewonnen dit weekend door de teams van Kwiek.

Dames 2 worstelde zich in Smilde naar een 12-14 overwinning en de D-jeugd iets comfortabeler in Winschoten naar een 12-16 overwinning, ondanks het vroege vertrok voor zonsopkomst. Voor het overige werd er door de tegenstanders zo tussen Sint en de Kerst niets maar dan ook niets cadeau gedaan. En we zijn toch zon leuke club vol lieve mensen??? Onvoldoende om de punten mee te geven terug via de A28 naar Hoogeveen.

Geen pluspunten verder? Echt wel. De heren maakten het de ongenaakbare koploper Reehorst in Ede gewoon erg lastig en ontvingen na afloop de complimenten voor het vertoonde spel. Chapeau mannen! Gemengd E blijft groeien in haar spel hoewel het zondag niet meeviel deze keer. Dompertje was echter wel de nederlaag van Dames A tegen koppoler HVE2000 waardoor de koppositie in Erica blijft en de nederlaag van Dames 1 in Emmercompas zorgt er voor dat de dames (voorlopig) even afhaken voor de koppositie. Nummer 2 en 3 zijn echter nog binnen bereik.

Herbstmeisters in Hoogeveen.....het wordt een moeilijke zaak dit jaar, maar ja we krijgen zelfs in ons Jubileumjaar helemaal niets cadeau......of misschien toch nog wel!?