Week 13 / erop of eronder

De week waarin de D-jeugd in de nieuwe poule haar 1ste tegenstander trof, waar dames 1 en dames 2 willen aanhaken bij de kop posities en waar de E-jeugd weer puntjes wilde sprokkelen. En hoe ging het? Erop of eronder?

De D-jeugd liet zien dat ze ook in poule 2 mee gaan doen. Tegen nummer 2 Smilde werd er na een 6-2 voorsprong helaas verloren met 11-10. Hard gewerkt en bij vlagen goed handbal. De E-jeugd pakte in Beilen de overwinning met 4-8 met net zo veel spelers in het veld als op de bank. We groeien uit ons "E-jeugd-jasje". Mooi toch?

Bij de dames een mooie 18-7 overwinning op de dames van Cirkeltijgers. De nummers 1 en 2 blijven in zicht. Dames 2 hield het hoofd koel in Franeker tegen Jupiter maar moest de punten in Friesland laten, 25-18. Het gat naar de nummers 1 en 2 is nog te overzien maar het wordt lastig.

Eerder deze week boekten de dames midweek 2 al een mooie overwinning in Oosterhesselen waardoor men de rode lantaarn heeft overgedragen.

Komende week weer volle bak met de Kwiek teams. Zaterdagavond te beginnen met een belangrijk duel voor de heren in het Activum! Zondag 4 thuisduels in de Valkenlaan vanaf 12:00 uur en dames 1 naar Borger om de punten daar op te halen. Wederom erop of eronder!