Week 17 / de beslissende fase breekt nu echt aan!

Het einde van de zaalcompetitie komt op ons af. Al weken speelt de vraag redden we het of redden we het niet.

Ja! tuurlijk halen we het einde van de competitie, maar als nummer 1 of blijven we erin.
Normale vragen die we altijd hebben tijdens en vooral aan het eind van de competitie. Dit weekend in ieder geval goede zaken voor de meeste ploegen.
Onze E-jeugd verloor weliswaar met 5-8 maar wel tegen de nummer 3 HVR, best grote jongens allemaal!
D d-jeugd moest uit tegen nummer 3 Actief Paterswolde en speelde keurig gelijk, 11-11.
Onze dames 1 blijven in het spoor van de beide koplopers die beide een punt verspeelden, tegen elkaar weliswaar maar dat maakt de staart van de competitie ongemeen spannend en de nummers 1 en 2 komen nog op bezoek in Hoogeveen/Hollandscheveld. Zelf wonnen ze ruim van HVZ/Vivendi 2.De heren deden goede zaken door met 30-24 rode lantaarndrager Cometas 2 weer terug naar Friesland te sturen. De heren houden handhaving in eigen hand.

Het was weer een mooie handbalzondag in Hollandscheveld (en Paterswolde). Op naar week 18, maar eerst de voorjaarsvakantie in met een gezellige activiteit voor de jeugd en pas op 26 februari weer een 2-tal wedstrijden.