Week 3 / Een goed begin van de herfstvakantie!

Het kopje doet vermoeden dat alles koek en ei was maar dat is niet helemaal het geval.

Onze dames recreanten 1, de DMW1 dus, lijken van slag. Daar waar zij jaarlijks of kampioen werden of tot op de laatste speelronde om het kampioenschap speelden lijkt het seizoen nu al bekeken. Een 1-4 nederlaag afgelopen week is het voorlopige dieptepunt. Gesprekken met de technische staf zullen spoedig plaatsvinden;) Helaas kon ook heren 1 op zaterdagavond in Amersfoort geen potten breken tegen Fulmen Fidelitas en dus wachten we nog op de eerste punten voor onze mannen. Waar ging het dan wel goed? Nou dames 1 trakteerde Borger 2 op een 23-9 nederlaag, ook de d-jeugd zorgde voor 14 doelpunten verschil en wonnen in Paterswolde met 18-4 en zijn koploper. Dat het nog beter kan bewezen de dames A met een 36-8 overwinning op Jupiter. Dames 2 moesten helaas de punten in Beilen laten en ook de E-jeugd liep tegen een ruime 3-14 thuisnederlaag in de Marke aan maar had wel weer erg veel lol in de shoot-outs!

Conclusie week 3: toch een goed begin van de herfstvakantie, waarin de dames midweek 2 vrijdagavond 28 oktober gewoon even naar Slochteren mogen voor hun doordeweekse potje. Succes dames!