Week 5 / We worden verwend met mooi handbal in Hoogeveen!

Een bomvol thuisprogramma afgelopen zondag leverden mooie overwinningen op voor dames 1, dames 2 en gemengd D.

Helaas moesten de heren hun meerdere erkennen in DOS en de E-jeugd was (nog) niet opgewassen tegen Actief Klazienaveen. Wat vooral weer opviel was de gezellige drukte de gehele dag door. Van de E-jeugd tot aan de heren, vanaf 11 uur tot na vieren. Dat zijn de dagen zoals we het graag zien. Dat we daar ook nog mooie resultaten zien en punten pakken is mooi meegenomen. Dit alles motiveert alle vrijwilligers en handballers binnen de club! De A jeugd speelde (helaas) een uitwedstrijd tegen de koploper van hun competitie, maar met dikke cijfers wisten de dames A de punten mee naar huis te nemen.

Met z'n allen op weg naar week 6 met daarin: op woensdag Schoolhandbal groep 5/6 en wedstrijd DMW1, op donderdag Wolfsbosbreed 2de handballes en trainingen uiteraard, dinsdag trainingen en wedstrijd DMW2, zaterdagavond dames 1 in Oosterhesselen en zondag een topduel voor de gemengd D, gemengd E gaat voor de punten tegen Beilen en de heren gaan strijden in Leeuwarden. Hoezo een BOMVOLLE handbalweek binnen Kwiek?!

Benieuwd naar het wedstrijdverslag van de heren 1 en dames 1? Lees het in de Hoogeveensche courant of via hun website (door op onderstaande link te klikken).

Wedstrijdverslag heren 1

Wedstrijdverslag dames 1