Toernooi

Handbalvereniging Kwiek staat niet alleen voor handbal en prestatie, maar ook voor gezelligheid. Dat is voor Kwiek minstens zo belangrijk als het handbal zelf. Terug van weggeweest organiseren we dit jaar weer het toernooi aan het begin van het seizoen.

De toernooidagen zijn:

Zaterdag 16 en zondag 17 september 2023.

Zaterdag 16 september
De zaterdag staat in het teken van de jeugd, dames midweek en dames 2.
De F-jeugd speelt de wedstrijden in de ochtend.
De gemengde D- jeugd en de gemengde C-jeugd, spelen hun wedstrijden in de middag. Het toernooi voor de dames midweek en dames 2 start aan het begin van de avond. Voor dames 2 zijn wij op zoek naar teams die in de 2e klasse spelen.

Zondag 17 september
Op de zondag spelen dames 1 en heren 1 hun wedstrijden.
Voor dames 1 zijn wij op zoek naar teams die in de hoofdklasse spelen of 1e klasse spelen. Voor heren 1 zoeken wij teams uit 1ste klasse.

De kosten voor deelname van de jeugdteams zijn gratis. De kosten voor de senioren bedragen €35,- per team dit kunt u overmaken naar NL 72 INGB 0001658297. U kunt uw team(s) via onderstaande formulier aanmelden.

De inschrijving voor het handbaltoernooi van HV Kwiek sluit op 14 juli 2023. Na deze datum ontvangt u meer informatie omtrent het toernooi. Met de opgave voor het toernooi verplicht u zich tot betaling van het inschrijfgeld. Wanneer de betaling binnen is, is uw inschrijving definitief. De inschrijvingen zullen op volgorde van binnenkomst worden behandeld.

Wilt u meer weten? Dan kunt u contact opnemen via: atc@handbalverenigingkwiek.nl
Wij hopen uw vereniging met één of meerdere teams te mogen begroeten op ons toernooi.

Met vriendelijke groet,

De toernooi commissie