Update 25 februari 2022:

Vanaf 25 februari verdwijnt het Coronatoegangsbewijs, de mondkapjesplicht en de verplichte 1,5 meter afstand. Ook de sluitingstijden komen te vervallen: locaties mogen de reguliere sluitingstijden hanteren.

Meer aandacht voor de basisregels
Het is van groot belang dat iedereen de basisregels blijft volgen, of je nu wel of niet gevaccineerd bent. Onder de basisregels wordt verstaan:

Verder zijn er geen maatregelen meer die gehanteerd hoeven te worden rondom Covid-19

Wedstrijden afgelasten i.v.m. Corona

Ondanks de versoepelingen kan het voorkomen dat een team onvoldoende spelers beschikbaar heeft i.v.m. Coronabesmettingen of quarantaine verplichtingen. Het blijft mogelijk om in onderling overleg wedstrijden te verplaatsen. Wanneer beide verenigingen (nog) geen nieuwe datum kunnen vinden, kan men de wedstrijd afgelasten. De hele procedure is op handbal.nl terug te vinden. Let op: Voor wedstrijden in de breedtesport en wedstrijdsport is er een verschillende procedure van kracht.

Voor vragen binnen de vereniging kunt u ten alle tijden contact opnemen met iemand van het bestuur of via bestuurslid@handbalverenigingkwiek.nl.