Club van 25

De club van 25 Kwiek tracht het handbal in Hoogeveen te promoten in de vorm van:

• ondersteuning van diverse activiteiten en doelgroepen ter bevordering van het handbal te Hoogeveen.
  • bijdragen of volledige financiering van voor de vereniging aan te schaffen tastbare duurzame goederen, deze goederen worden eigendom van handbalvereniging Kwiek.
  • verbetering van prestaties, sfeer en uitstraling

Lidmaatschap
Lid van de club is degene die zijn/haar bijdrage voor het verenigingsjaar heeft betaald. Tevens is het mogelijk dat meerdere personen één lidmaatschap aangaan. Bij de tenaamstelling van het lidmaatschap dient echter dan wel één naam te worden opgegeven. Het lidmaatschap loopt van 1 januari tot en met 31 december. De namen van de leden van de club van 25 worden op een speciaal bord vermeld in Sportkantine Valkenlaan en op onze website.

Positie binnen de vereniging
De club van 25 Kwiek valt rechtstreeks onder de verantwoordelijkheid van het dagelijkse bestuur van de handbalvereniging Kwiek. De jaarlijkse financiële afhandeling (€25,00) zal worden voldaan door middel van automatische incasso.

Leden club van 25
Klik hier voor een overzicht van alle leden van de club van 25.

Lid worden?
Wil je ook lid worden van de club van 25, Vul hier hier formulier gelijk in. Je betaald € 25,- per jaar. Je naam wordt dan vermeld op de website en op een bord in sporthal Valkenlaan.

Afmelden club van 25?
Wil jij je afmelden voor de club van 25, dan kan dat hier.