Nieuws vanuit de vereniging, januari 2023

Beste sportvrienden,

Allereerst de beste wensen voor iedereen! Wij hopen een ieder weer in goede gezondheid te ontmoeten in de sporthal, of bij onze activiteiten die komend seizoen nog gepland staan. Om het nieuwe jaar goed in te leiden, proosten wij graag samen met u tijdens de Nieuwjaarsborrel. Vanwege een bijna volledig thuisprogramma staat deze gepland op zondag 5 februari na de wedstrijd van de heren, zo rond 16:30 uur.

FINANCIEEL

Zoals iedereen wellicht heeft kunnen constateren is de contributie van november en december net voor de jaarwisseling afgeschreven. De 50 eurocent contributieverhoging vanaf december is hierbij ook doorberekend. Hiermee is de achterstand van het innen van de contributie weer hersteld. Vanaf januari zal de contributie weer maandelijks worden geïnd. Ook zal in januari de bijdrage van de Club van 25 worden geïnd of gefactureerd. Voor vragen kun je terecht bij Piet van Slochteren, penningmeester@handbalverenigingkwiek.nl

Op de pagina van de contributie vindt u het vernieuwde overzicht: contributie overzicht

SPONSORING EN KLEDING

En weer is er een nieuwe sponsor bijgekomen. Fa. Kreeft betonrenovatie en injectietechnieken zal voor de komende 3 jaren dames 2 gaan sponsoren.

De groothandel Deventrade heeft grote problemen met het leveren van de gesponsorde kleding. Bols Sportswear, waar wij de kleding kopen (contractueel afgesproken in het verleden) doet er alles aan om de kleding zo spoedig mogelijk te leveren. Een zeer vervelende kwestie voor ons, gezien de vele afspraken die gemaakt zijn met de sponsoren.

ACTIE HV KWIEK

Komende week ontvangen alle leden een flyer in de brievenbus. In deze flyer kunt u meer lezen over de grote vrijwilligersactie die Kwiek heeft opgezet. Binnenkort kunt u een telefoontje/bericht verwachten van Kwiek voor het maken van een afspraak en uiteraard komen wij niet met lege handen! Graag tot snel.

ORDEDIENST

Ordedienst hoort bij het lidmaatschap van de vereniging, controleer het schema en noteer de datum alvast in je agenda. Kun je geen ordedienst draaien op het tijdstip van onderstaande schema, dan dien je zelf voor vervanging te zorgen. In het schema staan ook de scheidsrechters ingedeeld.

TRAININGSTIJDEN

LET OP! Er is een kleine wijziging in het trainingsschema. Dit schema is vanaf januari 2023 van kracht.