Algemene ledenvergadering HV Kwiek

Maandag 14 november 2022 staat de algemene ledenvergadering gepland voor alle leden en betrokkenen bij HV Kwiek. Hieronder vindt u de agenda voor deze vergadering en het jaarverslag van het secretariaat. Graag zien wij u allen op onze thuisbasis.

Agenda jaarvergadering HV Kwiek Maandag 14 november 2022 Aanvang:            20.00 uur, inloop vanaf 19.45 uurPlaats:                 Kantine Sporthal Valkenlaan

Jaarverslag secretaris seizoen 2021/2022
Het seizoen 2021/2022 zijn wij gestart met 9 teams waarvan 4 senioren teams en 5 jeugdteams.Dames 1 is met trainer Bert Popping uitgekomen in de 1e klasse, Agnes Bodegraven was net als de voorgaande jaren aangesteld om tijdens de wedstrijden op de bank plaats te nemen. Dames 1 heeft zich gehandhaafd in de 1e klasse en zullen hier komend seizoen ook in uitkomen. Dames 2 heeft dit jaar ook training gekregen van Bert en is uitgekomen in de 2e klasse. Dames 2 heeft afgelopen seizoen één vast gezicht op de bank gehad, Lotte ten Berge heeft deze taak op zich genomen. Heren 1 is onder leiding van trainer en coach Peter Staaks dit jaar uitgekomen in de 1e klasse, het midweek team heeft de competitie ook tot een goed einde weten te brengen. De C-jeugd teams hebben ook dit jaar een groei laten zien in de wedstrijden die ze gespeeld hebben. De D-jeugd is met 1 team in de competitie uitgekomen en hebben een jaar gehad waarin ze veel hebben geleerd.Afgelopen seizoen is helaas niet helemaal gespeeld. Hierdoor zijn er geen officiële kampioenen of degradanten. Enorm jammer van het seizoen. Toch kijken wij met goede moed vooruit op seizoen 2022-2023.  Komend seizoen zal de dames selectie training krijgen van Bert Popping, op de dinsdagavonden zal Bert ook de trainingen van de heren verzorgen. De dames midweek training onder leiding van Margrit Ensing-Koops. Voor bijna alle jeugdteams is een begeleider gevonden voor tijdens de wedstrijden, voor bijna alle teams is inmiddels ook een trainer gevonden, we zijn nog druk op zoek naar trainers voor de D1. We merken door onder andere de lange stop in het seizoen een afname van vooral jeugdleden. Ook bij de senioren is het ledenaantal wat afgenomen, dit had vaak andere redenen. Door de afname in de jeugdspelers in de coronacrisis is het voor de Technische Commissie een puzzel geweest om de trainingstijden naar ieders tevredenheid in te vullen. Het bestuur bestond aan het begin van seizoen 2020/2021 uit 3 leden. Marla Wessels, Ellen Bakker en Pascal Klaassens. Linda de Boer heeft afgelopen seizoen de ledenadministratie verwerkt waar het bestuur enorm blij mee is. Het bestuur vergadert maandelijks. Ook dit seizoen hebben we gelukkig weer mensen die bereid zijn als scheidsrechter aan de slag te gaan. Fakie Kikkert en Edwin Hoogenberg vormen samen een koppel en hebben voor de bond gefloten. Roelof Prijs heeft afgelopen seizoen weer kunnen fluiten en heeft dit met veel plezier gedaan.  Een korte samenvatting van veel zaken, die het afgelopen jaar hebben plaats gevonden. Het seizoen van 2021/2022 dat abrupt tot zijn einde kwam en een seizoen 2022/2023 wat wij snel willen laten gaan starten!