B dames van Kwiek doordeweeks op hun best!

Vanavond stond voor de B meiden een inhaalwedstrijd op papier tegen Bluestars uit Winschoten. Thuis werd er helaas verloren met 14-26, dus er stond de dames een zware pot te wachten. Gelukkig waren zij goed gemotiveerd, dus na een goede warming up ging de wedstrijd van start.

Het begin was een beetje rommelig van beide kanten. Maar na hard werken, wist Yane het eerste doelpunt op het scorebord te krijgen voor Kwiek. De teams waren aan elkaar gewaagd, waardoor de stand gelijk op bleef gaan. Hierdoor voelde de coach van Kwiek zich genoodzaakt om een aantal spelers wat langer in het veld te laten, zoals vooraf besproken. Het lukte de dames van Kwiek niet goed om grip te krijgen op de wedstrijd, maar gelukkig had de tegenstander hier ook “last” van. Ondanks het rommelige spel, hebben de dames als team gevochten en veel mooie dingen laten zien! Gelukkig was het Kwiek die het hoofd goed koel hield en de overwinning terug naar Hoogeveen heeft gesleept.

De eindstand is uiteindelijk 16-19 geworden voor Kwiek en hiermee winnen de dames hun eerste wedstrijd van dit seizoen! Een goede vibe om mee te nemen naar de volgende wedstrijd, maar nu eerst genieten van een weekje vakantie.