De mannen van Kwiek pakken ook deze week de punten

Zondag 17 november speelden de heren thuis tegen Jahn II. Zij wisten dat het geen makkelijke wedstrijd ging worden. In Stadskanaal werd eerder verloren. Het doel was snel spel en snel de tegenstander afstoppen in de verdediging. Na het fluitsignaal begonnen de heren voortvarend. Mooie doelpunten vanuit de opbouwrij en goed keeperswerk resulteerde al snel in een voorsprong. De heren speelden mooie aanvallen en verdedigend stond het als een huis. Kwiek kon in de eerste helft afstand nemen 19-15.

De tweede helft was rommelig vergeleken bij de eerste helft. Meer ruimte in de dekking en de schoten werden niet altijd benut. Stadskanaal liep in maar Kwiek bleef de voorsprong behouden. Jahn kreeg een rode kaart die goed werd benut door de heren van Kwiek. Kwiek vergrote de voorsprong tot 5 punten. Dit gaven zij niet meer weg en sloten de wedstrijd af met 30-26.