NIEUWS VANUIT DE VERENIGING, FEBRUARI 2023

Beste sportvrienden,

Hieronder staan alle belangrijke zaken vanuit de vereniging weer voor jullie op een rij.

Financieel

Op dit moment hebben wij geen nieuws te melden met betrekking tot de financiën van Kwiek.
In februari zullen wij ook de € 4,– kledingfondsbijdrage (p.p.) in rekening brengen.

Voor vragen kun je terecht bij Piet van Slochteren via penningmeester@handbalverenigingkwiek.nl

Sponsoring en kleding

Eindelijk zijn voor de dames senioren, heren senioren en de F-jeugd de gesponsorde kleding geleverd. Binnenkort moeten wij hier een foto moment aan besteden. Opvallend is de wijziging van de zwarte shorts bij de senioren. Door grote problemen met de levering van blauwe shorts hebben we besloten de zwarte shorts goed te keuren.

Verenigingsfoto

Op zondag 5 maart is er weer een (bijna) volledig thuisprogramma. Deze gelegenheid willen wij graag aangrijpen om met de hele vereniging op de foto te gaan! Om 10:30 uur gaan wij dit doen in sporthal Valkenlaan. Voor deze foto ontvangen jullie in de sporthal een verrassing, om eenheid op de foto te creëren. Er kan niet op je worden gewacht, dus wees dus op tijd als jij met ons allen op de foto wil!

Vrijwilligers actie

Afgelopen weken hebben alle leden een bericht ontvangen van één van onze vrijwilligers om een afspraak te maken bij jullie thuis. Een groot gedeelte heeft zelfs al gezellig koffie gedronken en hebben samen gekeken hoe onze vereniging in elkaar zit en meer van dat soort zaken. Nadat alle bezoeken geweest zijn, komen wij uiteraard bij jullie terug over de verdere invulling hiervan. Mochten er vragen zijn rondom deze vrijwilligers actie, kunt u mailen naar bestuurslid@handbalverenigingkwiek.nl

Festiviteiten

Samen hebben wij 5 februari geproost op een mooi nieuw en sportief jaar tijdens de Nieuwjaarsborrel. Op deze dag is ook Roelof Prijs in het zonnetje gezet, omdat hij de “Gouden fluit” heeft ontvangen vanwege het 40 jaar scheidsrechter zijn. Een fantastische prestatie, waarmee hij zijn taak mooi kan afsluiten. Roelof bedankt voor alle wedstrijden die je voor onze vereniging gefloten hebt en dat je altijd voor ons klaar stond.

In de voorjaarsvakantie gaan onze vrijwilligers met alle jeugd klimmen bij de Westerbergen! Heb jij je nog niet opgegeven, doe dat dan nu! Zie de groepsapp, waar alle informatie gedeeld is.

Ook zal er dit seizoen nog een pubquiz georganiseerd worden, meer informatie hierover ontvangen jullie binnenkort in de groepsapps.

Club van 25

Wellicht niet bij iedereen bekend, maar wij hebben ook een Club van 25. Dat zijn sponsors die jaarlijks 25 euro sponsoren aan de vereniging. Het geld wordt vooral gebruikt voor het aanschaffen van materalen en speelbenodigdheden, ledenwerving, promotie en kwaliteitsverbeteringen.

Je krijgt daarvoor:

Ben je lid en wil je graag de vereniging extra ondersteunen? Kijk dan om je heen en vraag familie, vrienden, kennissen, bedrijven, etc. of zij ook willen meedoen aan de club van 25!

Alle informatie hierover is te vinden op onze website of om je gelijk aan te melden klik hier!

Competitie aanbod

Ben jij het niet altijd eens met de wedstrijdkalender? Dan is dit je kans om jouw mening te laten horen! Het NHV streeft ernaar om een zo goed mogelijk handbal aanbod voor de leden aan te bieden. Om het aanbod aan te laten aansluiten bij jullie wensen is het belangrijk om deze in kaart te brengen, daarvoor is een enquête gemaakt. Door deze enquête in 5 á 10 minuten in te vullen heb je als lid de kans om je mening te laten horen over bepaalde zaken rondom de wedstrijdkalender. Denk hierbij aan poule grootte, data van wedstrijden, inhaal weekenden en nog veel meer. Met de uitkomsten van de enquête wordt gekeken hoe de competitie aangepast kan worden zodat deze zo goed mogelijk aansluit bij jullie wensen en behoeften. Door het invullen van deze enquête help je dus jezelf én onze geliefde handbalsport. Daarnaast maak je ook kans op mooie prijzen!

Onderstaande prijzen* worden verloot onder alle leden die de enquête invullen.

*De winnaars van de wedstrijdtickets worden op 27 februari geloot. De shirts worden onder iedereen die de enquête uiterlijk 12 maart heeft ingevuld verloot.

Ordedienst

Ordedienst hoort bij het lidmaatschap van de vereniging. Kun je geen ordedienst draaien op het tijdstip waarop jij staat ingepland, dan dien je zelf voor vervanging te zorgen. Controleer het schema dus goed!