Quarantainequiz voor het hele gezin!

Vanwege de corona maatregelen hebben wij elkaar al een lange tijd niet kunnen ontmoeten in de sporthal. Wij missen niet alleen het handballen met elkaar, maar ook het contact met alle leden, ouders, supporters en aanhang van Kwiek. Daarom willen wij graag voor iedereen die zich betrokken voelt bij Kwiek een Quiz organiseren. Hiermee kunnen wij elkaar even weer zien en hopelijk zorgen voor wat gezelligheid vanuit huis. De quiz is voor iedereen en er zal rekening gehouden worden met alle leeftijden. Voor de jongere jeugdleden kan het handig zijn om samen met hun ouders te spelen, zodat zij alle vragen kunnen beantwoorden. Voor de seniorenleden kan het handig zijn om ook met het hele gezin te spelen, omdat er uiteraard ook jeugdvragen in voor komen. Kortom een leuke avond voor het hele gezin, dus geef je nu op door onderstaand formulier in te vullen!

Wanneer: zaterdag 6 februari 2021
Hoe laat: 19:45 uur
Hoe: via Zoom
Belangrijk: houd de maatregelen in acht

De Quiz zal online gegeven worden via Zoom. Dit kun je via je laptop, tablet of telefoon volgen. Wanneer jij je opgeeft, ontvang je hierover op vrijdag 5 februari een mail met meer informatie over hoe het werkt en wat er van je verwacht wordt. Mocht je na 20:00 uur ’s avonds op 5 februari nog geen mail hebben ontvangen van de vereniging, laat dit dan weten aan Ellen Bakker via atc@handbalverenigingkwiek.nl

Als je met het hele gezin meespeelt en je gaat op één scherm mee kijken, is één keer opgeven voldoende. Wanneer je een telefoonnummer achterlaat kunnen wij contact opnemen op het moment dat de mail niet verzonden kan worden, mocht dit nodig zijn.