Schoolhandbaltoernooi groep 3/4

Op woensdag 21 oktober organiseert handbalvereniging Kwiek in samenwerking met Sportief Hoogeveen het jaarlijkse schoolhandbaltoernooi voor de groepen 3 en 4. Het toernooi vindt plaats in sporthal Trasselt van 14.30u – 17.00u. Een team bestaat uit 5 tot maximaal 7 spelers.

Opgeven gaat via de website www.actiefjonghoogeveen.nl. Elk team moet een volwassene als begeleider hebben. Maximaal twee begeleiders per team. Je kunt een team aanmelden met account en zonder account. Bij het kopje teamnaam graag vermelden: een originele teamnaam, school en klas. Bij aanmelding ook voor- en achternaam van de deelnemers vermelden. Opgeven kan t/m vrijdag 9 oktober. Let op vol = vol! Er is plek voor maximaal 10 teams.

Klik hier om rechtstreeks bij de inschrijving van het handbaltoernooi te komen.  Bij vragen kunt u contact opnemen via s.nijmeijer@dewoldenhoogeveen.nl of bestuurslid@handbalverenigingkwiek.nl.

Corona richtlijnen:

Wij houden als organisatie goed de richtlijnen van het RIVM in de gaten rondom het coronavirus. Aanwezigheid van publiek is helaas niet toegestaan. Ouders/verzorgers zetten hun kind af bij de sporthal, waar de kinderen opgevangen worden door iemand van de organisatie. Per team mogen er maximaal twee begeleiders mee naar binnen.