Start verkoop Grote clubactie

Steun onze vereniging en koop een lot!

Vanaf zaterdag 19 september gaan ruim 300.000 verkopers van zo’n 5.300 verenigingen loten verkopen. Een aparte editie natuurlijk door de coronacrisis maar daar hebben we wat op gevonden. Bekijk hieronder hoe je op afstand loten kan kopen:

Langs de deuren

Zoals altijd gaan de lotenverkopers langs de deuren om loten te verkopen voor hun vereniging. Ook dit jaar is dit mogelijk, natuurlijk wel op gepaste afstand. Wanneer er een lotenverkoper bij je langs komt heb je de keuze om een lot te kopen, door:
1. Het eenmalige machtigingsformulier met pen in te vullen
2. De QR-code te scannen met je de camera van je mobiele telefoon, je komt dan terecht op een online verkooppagina waar je het eenmalige machtigingsformulier invult (Je hoeft dan de eenmalige machtiging in het boekje niet meer in te vullen).

De QR-code staat in en op het verkoopboekje maar de loten verkopers kunnen deze QR-code ook uitprinten en meenemen of ergens opplakken.

Een verkooplink

Zie je dit jaar oproepen van lotenverkopers voorbijkomen op social media, dat kan! Dit jaar zullen de lotenverkopers ook actief zijn met het verkopen van loten via Facebook, Twitter e.d.. Ook kun je als lotenkoper een verkooplink ontvangen via WhatsApp of e-mail. Zodra je op de verkooplink klikt, kun je online een lot kopen van de vereniging die je wilt steunen, je kunt zelfs de verkoper invullen als deze er nog niet staat.

Heb jij een lot gekocht?

Hoe kan het dat ik geen lot heb, maar wel een bedankbriefje?
Als je een lot koopt met eenmalige machtiging ontvang je geen fysiek lot, maar een bedankbriefje. Het lotnummer staat bij de afschrijving op je bankafschrift zodra het bedrag geïncasseerd wordt en ontvang je per e-mail, als je deze hebt ingevuld.

Hoe weet ik of ik prijs heb?
Een dag na de trekking, op donderdag 10 december 2020, wordt de trekkingsuitslag op de website gepubliceerd.

Wanneer vinden de incasso’s plaats van gekochte loten?
Gekochte loten kunnen vanaf 19 september tot begin december 2020 worden afgeschreven van je rekening, afhankelijk van het moment waarop de vereniging jouw gekochte lot heeft verwerkt. Als je een lot digitaal hebt gekocht dan wordt het bedrag binnen enkele dagen van jouw rekening geïncasseerd.

Heeft u vragen? Wellicht kunt u het antwoord vinden op de website van de Grote clubactie.

Verkoop:
Onze leden zullen loten gaan verkopen en de vereniging verwacht dat ieder lid minimaal 2 loten verkoopt. Maar liefst 80% van de opbrengst gaat naar onze eigen vereniging, daar wil jij je toch ook voor inzetten? Succes met de verkoop en mochten er vragen zijn kunnen die gesteld worden aan Marla Wessels, penningmeester@handbalverenigingkwiek.nl.