Voorstellen bestuur seizoen 2020-2021

Bij deze stellen wij u graag het bestuur voor het seizoen van 2020-2021 van Kwiek aan u voor:

Marla Wessels-Hoogenbosch, penningmeester:

Mijn naam is Marla Wessels-Hoogenbosch, 38 jaar en sinds de ALV van september 2019 de penningmeester voor HV Kwiek. Zelf speel ik geen handbal, maar mijn twee kinderen wel. Ik ben in het dagelijks leven fulltime aan het werk als jurist bij de RUD Drenthe en heb mijn handen vol aan het werkende leven met gezin en vrijwilligerswerk. Het is een dankbare taak om mij voor de vereniging in deze positie in te zetten en wil jullie graag uitnodigen om eens mee te kijken en te overwegen het stokje voor seizoen 2021-2022 van mij over te nemen!

Pascal Klaassens, secretaris:

Ik ben Pascal Klaassens, 30 jaar jong en begin dit jaar aan mijn 9e seizoen bij handbalvereniging Kwiek. Ik zit voor mijn 4e seizoen in het bestuur. Eerst 2 jaar als secretaris, toen een jaar als algemeen bestuurslid en nu wederom als secretaris. Ik onderhoud onder andere het contact met de bond en met de gemeente. Heb je vragen voor mij, of wil je iets weten. Ik ben met zeer grote regelmaat in de sporthal te vinden. Dus spreek me gerust eens een keer aan. Heel veel handbal plezier en hopen dat we dit seizoen gewoon kunnen afmaken!!

Margrit Ensing-Koobs, algemeen bestuurslid:

Mijn naam is Margrit Ensing-Koobs, 46 jaar en geboren en getogen in Hoogeveen. Ik ben getrouwd met Richard en samen hebben wij 2 kinderen Chloë (17 jaar) en Owen (15 jaar). Ik zit al 40 jaar op handbal en vind het een super leuke sport.  Heb meerdere promoties en degradaties meegemaakt en verschillende teams gezeten. Enkele jaren geleden had ik besloten het wat rustiger aan te doen en ben toen gaan spelen bij de midweek, echter vorig seizoen is mij gevraagd of ik dames 2 ook kon helpen. Dit heb ik met veel plezier gedaan en heb daarom besloten dit seizoen bij dames 2 te blijven. Na eerder te hebben gezeten in het bestuur als penningmeester (enkele jaren geleden) heb ik dit jaar besloten om mij weer aan te sluiten, nu als algemeen bestuurslid. Wil je kennis met mij maken of heb je vragen, dan kan je me vast vinden in de sporthal.

Anouk Stoffers, algemeen bestuurslid:

Ik ben Anouk Stoffers, 20 jaar oud en sinds 2018 lid van de vereniging als speelster bij de Dames Midweek. Ik ben toegetreden tot het bestuur als Algemeen bestuurslid en zal mij bezighouden met de sponsoring en alle andere voorkomende zaken. Ik wens je veel plezier dit handbalseizoen en wellicht tot in de sporthal!

Ellen Bakker, algemeen bestuurslid:

Mijn naam is Ellen Bakker, 31 jaar en al sinds klein meisje betrokken bij deze fantastische club. In Hoogeveen woon ik samen met mijn vriend Ronnie Kroezen, die jullie wellicht kennen van zijn goede keeperswerk bij heren 1. Op dit moment speel ik bij dames 1, heb ik 15 jaar lang met heel veel plezier activiteiten en toernooien georganiseerd voor Kwiek, heb ik training gegeven, zo’n 12 jaar lang het Clubblad/de Nieuwsbrief gemaakt en ben ik vertrouwenscontactpersoon geweest. Vanaf dit seizoen is het tijd voor een nieuwe uitdaging en ga ik de vereniging ondersteunen als algemeen bestuurslid. Hierbij zal ik mij vooral richten op mijn kwaliteiten binnen het organiseren, de website en andere regelzaken die noodzakelijk zijn. Ik ben met grote regelmaat in de sporthal te vinden, dus mocht u meer willen weten of andere vragen hebben dan hoor ik het graag.

Aanmelden bestuur:

Mocht u na het lezen van deze voorstelronde denken dat u iets kunt toevoegen aan dit bestuur? Dan horen wij dat uiteraard graag! Het streven van handbalvereniging Kwiek is een bestuur met een voorzitter en in totaal zeven bestuursleden. Meld je aan via één van de bovenstaande bestuursleden of via bestuurslid@handbalverenigingkwiek.nl.