WE MOGEN WEER HANDBALLEN! KOM JIJ OOK OP DOEL KNALLEN?

Na een verplichte winterstop, vele maatregelen en buiten sporten, mag er eindelijk weer binnen gesport worden! Handbal is een fanatieke en snelle sport waarbij je samen speelt in een team. De teams bij Kwiek zijn erg gezellig, gebrand om te winnen maar vooral gericht op plezier hebben. Hopelijk start de competitie weer na de zomervakantie, maar tot die tijd wordt er binnen getraind. Lijkt het jouw leuk om deel uit te maken van zo’n team? Kom dan gerust een keer mee trainen!

Ben jij 8, 10, 23 of 40 jaar? Handbal is voor alle leeftijden. Voor komend seizoen hebben wij de volgende teams:

Voor de dames midweek zijn wij nog haastig op zoek naar leden, zodat ook dit team van start kan gaan. Dit is een damesteam die doordeweeks hun wedstrijden spelen. Op dit moment trainen zij mee met de dames senioren, dus sluit gerust een keer aan.

Heb je interesse of vragen? Neem dan gerust contact op met iemand van het bestuur. Bekijk het tap blad (rechts bovenin) “vereniging” voor meer informatie, hier vindt u bijvoorbeeld de trainingstijden.

Graag tot in de sporthal!