WIJ ZOEKEN HANDBAL DAMES VOOR EEN MIDWEEK TEAM!

Ben jij 18 jaar of ouder en wil jij graag doordeweeks wedstrijden spelen? Dan is ons midweek team wat voor jou!

Dit team traint één keer in de week op de dinsdagavond van 20:00-21:00 uur in sporthal “de Marke” in Hollandscheveld. De wedstrijden worden begin van het seizoen bekendgemaakt. De thuiswedstrijden worden gespeeld op de trainingsavond (dinsdag) en de uitwedstrijden kunnen variëren van dag (afhankelijk van de trainingsavond van de tegenstander). Bij de start van het seizoen, weet je dus waar je aan toe bent.

Lijkt het jou leuk om onderdeel te worden van deze fanatieke en gezellige groep? Meld je dan nu aan via het kopje “vereniging”: lid worden of train gerust een keer mee!

(Vanwege het opzetten van dit team, trainen de dames midweek nu mee met de damesgroep die wedstrijdsport spelen. Neem contact op met iemand van het bestuur en zij kunnen jou verder helpen).